Du som är kund hos Pe3 Företagshälsa är välkommen att logga in i vår kundportal FHV Care. Läs om hur du loggar in första gången här (PDF).
Nedan hittar du vanliga frågor om kundportalen.
Du som är kund hos Pe3 Företagshälsa är välkommen att logga in i vår kundportal FHV Care. Läs om hur du loggar in första gången här (PDF).
Nedan hittar du vanliga frågor om kundportalen.
Här har vi samlat vanliga frågor om vår kundportal FHV Care.
Jag kan inte logga in i kundportalen. Varför?
Svar: Om du har följt rutinen ”Inlogg första gången” och fortfarande inte kan logga in betyder det att du inte finns upplagd som användare i systemet. Ta då kontakt med oss på pe3 så hjälper vi dig. Telefon: 0770 17 61 10
Vilka typer av personuppgifter hanteras i systemet?
Svar: Beställande chefer: Namn, e-postadress, telefon. Medarbetare: Personnummer, namn, e-postadress, telefon
När får man som beställare e-postnotifieringar?
Svar: E-postnotifieringar skickas till dig som beställare när pe3 gör en uppdatering på en order. Det vill säga vid ändring av status, skriver under kommunikation eller bifogar en fil. Notifieringar går att anpassa under sina egna användarinställningar
Hur länge ligger en avslutad order kvar i systemet?
Svar: En avslutad och inte ändrad order raderas från systemet efter 24 månader
Vad innebär det om jag som beställare väljer att lägga till en ”tilldelad chef” på en order.
Svar: Tilldelad chef få då tillgång till ordern och får precis som beställare epostnotifieringar när det sker en uppdatering på ordern.
Jag behöver prata med Pe3 kring ett ärende, hur går jag till väga?
Svar: Har du en pågående order kan du som beställare skriva under kommunikation på ordern och då kommunicera direkt med ägaren på ärendet. Gäller det en ny beställning så kan du som beställare skapa en order där du väljer ”önskar bli kontaktad kring råd om beställning”. Beskriv gärna ditt ärende kort i fritextrutan. Du kommer sedan bli kontaktat av den kompetens på pe3 som vi anser passar bäst till den beskrivning du skickat in.